Yes sir

Jednom davno kad sam bio mladi, hehehehe, išao sam na maturalno putovanje u Španjolsku. Jedan dan smo proveli u Barceloni. Uglavnom ima neki stupić gdje možeš popiti vodu. Rekli su ako popiješ tu vodu opet ćeš posjetit Španjolsku. Čvrsto sam vjerovao u to.
A sad eto me ovdje, a od Španjolske ništa.

Uglavnom ovaj post bi htio posvetit svim onim Indijcima koji čine moj život ljepšim, a kad smo kod toga i onima koji mi upropaste dan samo kad se pojave kod mog radnog mjesta. Indijci su ovdje najbrojniji stranci. Opet najjednostavniji razlog je novac, te da je ovdje bolji život bilo što da rade. A vjerujte mi rade sve. Indijci su ovdje radna snaga za sve. Još nisam vidio nekog tko radi prljave poslove bilo kakvog oblika a da nije Indijac. Naravno ima i onih na visokim položajima, ali o tome malo kasnije. Također ću u tome postu malo vise o samim Indijcima i njihovim navikama.

Oni na niskim položaju su (pretpostavljam) vrlo siromašni ljudi koji su ipak došli ovamo trbuhom za kruhom, jer ovdje ipak zarade puno više nego doma. Bahrain ih ima puno, ali KSA je posebna u tom pitanju. Ljudi tamo su i ovako prilično bahati, ali smeđi kako ih oni zovu su na dnu društvene ljestvice. Prema njima se možete ponašati kako želite (govorim o siromašnim ljudima), što sam vidio na svoje oči. Ljudi se stvarno ponašaju prema njima kao zadnjem smeću.
Vidio sam neku karikaturu, ne mogu sad to nabaviti.
Kao trokut moći. Prvo su Saudijci, pa drugi Arapi, pa bijelci, pa žuti (Indonezija, Filipini, Azija), pa smeđi (Indijci). Ovo su neki od poslova koje sam vidio, sad ima ih još hrpa garant. Čistaći svega i svačega (svi Indijci do sada), građevinci (nisam još vidio nikog drugog), smetlari, čistaći auta, komunalna služba, posluga, konobari, ljudi koji stavljaju namjernice u vrećice (ovdje imaju ljude i za to). Stvarno me zanima koliko ti ljudi zarađuju.

E sad pošto su Indijci narod čije stanovništvo premašuje bilijun, vrlo je lako zamijeniti jednog za drugog, tako da oni koji rade u uslužnim djelatnostima rade sve i svašta samo da zadrže posao. Niti jedan Indijac vam neće odbrusiti, pogledati vas krivo, ili bilo što što bi vas moglo razljuti. Zašto??
Pa samo se malo požalite i postoji mogućnost da će poslati ovog natrag (moje mišljenje). Pošto živim po hotelima, apartmanima, sve posluga su Indijci. Tako da se svakodnevno susrećem sa njima. U svim hotelima (pogotovo u ovome) oni se ponašaju krajnje podložno. Svaki ama baš svaki će vam reći „Yes sir“. Kad idete hodnikom spuštaju poglede, gledajući u pod. Maknu se na rub hodnika da vam ne bi slučajno zasmetali. Jednom se jedan od njih mučio sa velikim kolicima, pa sam mu odlučio pridržati vrata da prođe. Koji izraz lica je dobio. Skočio je kao opaljen, maknuo kolica, naklonio se i otvorio mi vrata, nudeći mi da prođem. Iako sam ga uvjeravao da je ok, pomoći ću mu, nema pregovora. A nakon što sam prošao vidio sam da se i dalje mučio proći kroz vrata. Vrlo rijetko se voze sa vama u liftu, uvijek čekaju drugi.
Ovo je samo posluga. Ne pretjerujem u ovome, stvarno. Možda mislite da se trebaju tako ponašati jer ste vi gost u hotelu, ali ja još to nisam doživio nigdje.
Evo još jednog primjera, u manjim lokalnim dućanima gdje rade Indijci, ne morate van autu, samo trubite kao budale i Indijac će izaći van pitati vas što želite, donijeti vam to, vi platite i bok. I ovo ne mislim da postoji neki drive in, već on izađe na parkiralište ili na samu cestu ako

Konobari su isti. Majke mi ako ću kad imati restoran uposlit ću Indijce. Pristojnijih i bržih konobara nisam vidio u životu. Kao sjene su. Okrenete se na drugu stranu , vratite pogled na tanjur, kad ono čisti tanjur, čaša napunjena, a možete se zakleti da ga niste primijetili. Također nema teorije da vam se desi ono što se svakodnevno dešava po Zagrebačkim kafićima. Nepoštovanje gosta.
Također ima puno Indijaca, koji vam na ulici za 20 kuna očiste cijeli auto (pitam se zašto to nitko ne radi u Zg). Na bilo kojem parkiralištu samo viknete da želite oprati auto i dvojca sa kantama i krpama će doći i izglancati ga cijelog. Ovdje se auti jako brzo praše zbog pijeska. Kad malo proračunate može zaraditi puno novaca.

Jučer sam pročitao u novinama da ljudi ovdje bacaju smeće van auta puno jer znaju da postoji hrpa Indijaca kojima je jedini cilj da idu po ulici i kupe smeće. Mislim ono.

Iako se ja smatram da sam dobro odgojen, kompleks više vrijednosti vam vrlo vrlo lako uđe pod kožu. Vjerujte mi. Kad sam prvi put došao u ove krajeve, svaki put kad sam čuo „yes sir“ allow me sir“ ja klinjo friški sa faksa, ne naviknut na to, mi je bilo skroz neugodno. Ali nakon par mjeseci već mi je bilo puno prirodnije. Također ne bi vjerovali kako vam to godi egu. Iako nisam uopće egoističan, ponekad mi je čudno ako me neko od posluge ne pozdravi.
O onim Indijcima na visokim položajima u drugo postu.

P.S. + Update:
Pozdrav iz Zagreba. Imam novo radno vrijeme od 7 do 2.30. Super mi je ovo radno vrijeme. Bas da dnevno stignem sat dva na bazen
Pozdrav iz Bahraina. Fali mi doma pa mi se omaklo, hehehe. Hvala Atheni na uocavanju propusta


27.08.2007. u 13:38 sati | 28 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker