100-ti post

Došlo je do toga.
Nisam nikad mislio da će ovo potrajati ovako dugo, niti da ću biti na cool listi. Meni eto baš drago. Većina ljudi se ovdje osvrne po prošlosti i što su sve pisali i što su sve radili.
Ja ću samo reći da blog postoji od 03.09.2006.
To je sad već tri godine, i mogu reći da sam uživao. Nadam se da ste i Vi, te da će i dalje biti tako.
sjećam se kad sam mislio, imati blog tri godine, pa nemaš šanse da imam o čemu pisati.
Ah imam knedlu u grlu i suzu u oku.
Doživio sam puno toga, vidio puno toga, naučio puno toga, ali kao i uvijek život ide dalje. I neizrecivo sam zahvalan sretnoj zvijezdi ispod koje sam se rodio da mi je dopušteno da iskusim sve ovo.

Toliko o osvrtanju preko leđa. Nema smisla da idem dublje u Ako netko želi kopati po prošlosti, imate arhivu. Slobodno, biti će mi izričito drago. Čitajte i starije postove, brijem da su oni zanimljiviji, hehehehe.

Prvo najava oko mojeg sljedeće destinacije.
Iako sam najavio već u komentaru blogerici JJA, tako da je ona imala ekskluzivu, hehehe.

Moja sljedeća postaja na pola godine, najvjerojatnije pa i duže je Švicarska. Biti ću smješten u malom gradiću zvanom BERN. Ako LHC ipak napravi crnu rupu, ja ću vam prvi reći kako je u njoj, hehehe.

Photobucket


Sve u svemu ovo mi je prva "zapadna zemlja" u koju ću putovati. Švicarska sama po sebi je daleko od egzotičnih postaja sa kojih sam se javljao.
Međutim pokušati ću da postovi budu što luđi i zanimljiviji, kao i uvijek, iako mi to nekad ne uspijeva.
Također je čista suprotnost od zemlji u kojima sam bio. Sve su bile divlje, neorganizirane, dok je Švicarska, pa kao Švicarski sat, sve na svojem mjestu.

Novu godinu i Božić ću provesti u Peteru, tako da ćete imati izvještaj kako izgleda nova godina ovdje, a i Božić
Trebao bih napisati i onaj post o reviziji noćnih klubova.

Sve u svemu, čestitam samome sebi što sam dogurao tako daleko, uredništvu i svima ostalima koji su me podržavali. Iako mnogima 100 postova u tri godina jako malo, za mene je svaki post bio užitak, tako da sam malo sentimentalan. Računica da pišem 3 posta po mjesecu u prosjeku je isto razlog.


P.S.

Pozdrav iz toliko hladnog Petera danas, da mi se nos smrznuo.


17.12.2008. u 12:58 sati | 32 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker